Intervencions psicopedagògiques dirigides a nens i a joves per millorar en aquelles àrees en que es tenen dificultats a nivell acadèmic.
Poden ser individuals o grupals i l’objectiu principal és potenciar les habilitats de cada un, donant estratègies i recursos per aconseguir autonomia i millora en el rendiment escolar.

A qui va dirigit?

·   Dislèxia, disgràfia i dicalcúlia.
·   TDAH (Trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat).
·   TEA  (Trastorn del espectre autista).
·   Baixa autoestima i motivació.
·   Mala conducta envers les tasques escolars.
·   Altes capacitats.
·   Nens/es amb problemes per organitzar-se i planificar-se.

Què es treballa

·   Adquisició, augment i millora d'aquelles habilitats necessàries per l'aprenentatge.
·   Recolzament en aquelles matèries en les que existeixen dificultats.
·   Dificultats concretes en: lectura, escriptura, comprensió lectora, càlcul i raonament matemàtic.
·   Adquirir o millorar els hàbits i tècniques d'estudi.
·   Preparació pels exàmens.
·   Millorar la conducta davant tasques escolars.
·   Potenciar l'autoestima i la motivació davant l'aprenentatge escolar.
·   Organització del temps d'estudi, maneig d'agenda i tècniques d'estudi.

Duració

Les sessions son d’una hora (grup o individual) i en funció de les dificultats es recomana un o dos cops per setmana.
Concertar visita per WhatsApp